welcome. welcome.

welcome. welcome.

Sunday, February 6, 2011

mandi gabai + lepaking ;)

hyep. hyep.
hmm, hari khamis aku, iqbal, zaidi, fara and syuhada pegi picnic kat gabai ;)
sampai jek, mak aihh. bapak ramai orang. tak suke. tak suke.
then, cari laa tempat nak ber bbq. hmm, mule mule nak lepak bawah jek.
tapi ade laa pulak hamba allah nie tak nak lepak bawah
( sape geragan nye? * laki aku. hehe ) hmm, kami ponn mendaki laa tangga yg bapak tinggi tuh. aduhai. dah laa tak tido 2 hari. tak makan ag, tambah ag dgn kaki aku yg sengal sengal. hmm, mmg tak larat laa aku nak daki. hmm, yg si iqbal nie aku suruh naek dulu, tak nak. nak naek same same. hmm, then jadi perang kat situ skip skip tak nak engat dah. cian kamu yunk. tibe tibe kene jadi org tengah :( sorry bestie. hmm, then aku dgn syuhada pon daki laa perlahan lahan ;) finally, aku sampai jugak ke menara gading. hehe. hmm, sampai jek pegi kat fara. dorang sebok buat bbq. aku pulak melayan 
perasaan sedey + bersalah kat syuhada. *sorry yunk :(
hmm, lame gak aku amek mood nak ceria. dye pujuk pujuk aku pon aku buat dek jek, mmg hati aku keras. so what ! haha. lame lame aku reda sendiri. kami pon mandi and makan same same. hmm, kiteorg gerak balik pon dah nak maghrib. hehe. gile kan? takpe laa. dah bayar, suke hati laa kan !

*and now, aku mmg sangat sensitive dengan perkataan tangga. sbb bole terengat kan aku kejedian tuh :(

2 comments: