welcome. welcome.

welcome. welcome.

Wednesday, February 23, 2011

mimpi =='

hyep. hyep.
hmm, dah tiga hari berturut turut aku mimpi kan orang yg same.
sedey. if bole aku tak nak mimpi ttng dye. 
yup. yup. i'm still love him. tapi aku tak nak ngaku. :(
jiwa aku kosong, hati aku kosong bile dye uat aku mcm tuh.
hmm, aku tahu aku nie jenis cepat maafkan orang.
lagi lagi orang yang aku penah sayang.
hmm, tah laa. aku buntu. sejak malam tuh.
aku selalu mimpi kan dye.
aku pon tak tahu laa. hmm, cukup laa dye menghantui aku hidup aku.
kenangan aku dengan dye terlalu banyak. sangat banyak !
memang makan mase nak lupe kan dye !
aku sendiri pon tak tahu same ade aku bole lupe kan dye ke tak !
hmm, tolong laa bagi aku hidup dengan aman seperti mane kau idop dengan aman bersame kawan kawan kau and family tercinta kau !
tolong jangan ganggu aku lagi, dalam mimpi pon aku tak nak !
sebab semase tidor laa aku nak rase aman tanpa teringat kan kau.
bagi aku mase untuk lupe kan kau. tolong laa ~


* saye akan cube lupe kan awak, walaupon ia nye sukar. saye yakin mase akan mengubati luka saya :)

No comments:

Post a Comment