welcome. welcome.

welcome. welcome.

Tuesday, January 25, 2011

confuse !

yang mane satu nie? help !
 
haih !
ape laa naseb aku kali nie. pening suda.
hmm, act aku pening pasal cuti tahun baru cina nie. 
orang len sume happy jek nak cuti tapi aku seems not happy with it. why?
hmm, terlalu banyak plan sampai mase pon tak mencukupi laa. btol laa. 
mase senantiase mencemburui kita an? nak uat camne cuti sangat singkat. aku macam terpakse pilih antara dua jek !
hmm, mule mule plan nak pegi pd dengan membe membe aku. nak hang out together.
lepaking bersame tepi pantai mesti besh an. dengan angin sepoi sepoi bahasa, sambil ber bbq. wahh! syiok gile laa weyyy. tapi tah laa. ag satu plan vacation dengan family aku. hmm, bapak aku nak pegi tambun. besh jugak. aku mmg suke mandi manda. mcm mane nie? aku dah pening. yang aku paling bengang dalam banyak banyak hari, hari selase ngan rabu tuh jugak jadi pilihan. aduhhh ! tolong laa. waaaaaaaaa~ 

No comments:

Post a Comment