welcome. welcome.

welcome. welcome.

Sunday, January 23, 2011

i city ( world of lighting )

pada 19hb lepas, aku dengan family aku pegi lepak dekat i city. hmm, cian aku kan. orang laen sume dah pegi banyak kali, aku jek yang tak pegi pegi ag. aduh ! hmm, tak pee laa. tak kesah pon at last aku dapat gak pegi an :) hehe. suke lak aku. hmm, then pasni tgk citer tiramisu aku pon dgn pantas pegi mandi siap2, mewangi kan diri tuk kuar. hehe. tapi bole pulak adek aku nurul teeeet! buat hal lak, tak nak ikot. majok laa konon. haha. dah besa pon nak majok ann. isshh, tak malu tol. hehe. forward. forward. di pendek kan cite after di pujuk pujuk dye pon pegi cyiap cyiap pakai baju aku lak tuh ishhhh ! hehe. hmm, pastuh tga tggu dye cyiap tibe tibe uncle aku lak call. cakap nak datang. haih, nak uatpe dah tetamu nak datang tak kan nak halau pulak ann. tggu punye tggu, dye pon dah sampai. bawak berite baek. hehe. dye nak kawen bulan 3 nie. hehe. dapat laa aku makan nasi minyak nnt. nak tggu aku punye tah bile laa ann? haha. teeet!
forward. forward. then, kiteorg pon bergegas pergi ke i city. wahhhh! chantek nye! aku mmg suke lampu. hehe. so aku jadi sangat sangat laa excited. tapi mse aku sampai tuh dah pukul 11 lebey. lambat ann?tuh laa banyak btol halangan :) tapi akhirnye sampai jugak! hmm, sampai jek kiteorg pegi masok snow. after pujuk memujuk ayahanda ku, dye pun pegi kaunter bayaran tuk beli ticket. aku ape ag, seronok laaa!! sebelom masuk kene pakai baju sejuk yang di sediakan. hehe. mcm btol2 jek. pastuh, mule mule masuk aku dengan berlagak nye cakap alaa, air cond uma aku ag sejuk. haihhh, tapi bile dah lame lame makin sejuk laa. tgk laa muke kesejukan aku nie. haihhh malu !

mase nie baru dalam 5 minit masuk muke dah jadi macam nie akibat tahan sejuk :)
hehe. lepas tuh ape lagi jalan jalan kat dalam tuh sambil amek gamba. hehe. adek aku sampai terjatuh jatuh hah. hehe. al maklum laa licin. hehe. hmm, lepas tuh sebelom nak kua aku sempat ag maen gelongsor salji tuh, tapi bapak aku tak sempat nak snap picha aku haihh rugi rugi. walau pun aku terjerit jerit mcm kene histeria tapi sangat syiok ! hehe. hmm, lepas dah puas maen snow kami beralih jalan jalan di luar pulak. hehe. snap snap picha then masing masing dah letih kami pon pulang. tapi i city mmg besh wooo. ag ag masuk snow ! mmg berbaloi baloi :)

No comments:

Post a Comment