welcome. welcome.

welcome. welcome.

Sunday, January 23, 2011

insomnia :(

insomnia?
betul tak sayang saye spell and pronous nie? hehe.
bukan ape hari tuh awak dah gelak kan saye. hehe. tak nak salah lagi ;)
hmm, insomnia? sape yang kene insomnia? huh !
aku laa orang nye. tak tahu laa sejak akhir akhir nie aku selalu susah tido. hmm.
mungkin bantal peluk aku tak de kott. teeeet ! ahhh, ngarut jek.
aku tak tipu weyy. btol. tgk laa skunk jam menunjuk kan pukul 6.17 a.m.
tapi aku maseh lagi segar bugar menghadap blog nie. hmm.
hmm, bapak aku pon dah bangun pegi solat suboh :)
tapi aku maseh tak bole tidur, alahai. tak tahu laa ape nak jadi kan.
aku syok jek tgk orang tido, tapi aku tak bole tidur. sedang kan badan aku dah lemah and penat sangat skunk nie. hmm, sayang nak tido. awak dodoi kan saye bole? teeet!! hehe :)

No comments:

Post a Comment